EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana

  • masa pelepasan:2024-03-21 12:35:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:388
  • Penerangan pantas:

    Epe,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat,

Kandungan artikel

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

EpePemilihan titik pickup getaran merujuk kepada titik tempatan sensor, yang digunakan untuk mengukur amplitud getaran bagi bahagian kerja. Menurut GB/T-,EpePlatform angkat hidraulik tetap, sensor pemecut patut ditempatkan pada bahagian kerja dengan ketepatan tertentu dan amplitud besar dan arah ujiannya patut disesuaikan untuk menegakkan ke pesawat di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Mengingat struktur kompleks bagi bahagian kerja asas mengangkat dan ketinggian tiap-tiap komponen, titik penangkapan getaran ditetapkan dalam kawasan tebal di tengah komponen.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

BalankawemehaPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.


EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana



Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara,EpePlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Sangat disarankanBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next,EpePlatform angkat bimbit, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana



Menyesuaikan unit kuasa.

Kesehatan dan KesehatanLift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

EpeKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.


EpeMaklumat produk lain
  • IngolstadtJenis platform angkat hidraulikBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

    IngolstadtJenis platform angkat hidraulikBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

  • IngolstadtTekanan hidraulik bergerak paksi naikApakah skop penggunaan?

    IngolstadtTekanan hidraulik bergerak paksi naikApakah skop penggunaan?

  • GuenzburgJembatan naik bergerak hidraulikApakah syarat asasnya

    GuenzburgJembatan naik bergerak hidraulikApakah syarat asasnya

  • GuenzburgPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApakah prinsip aplikasi

    GuenzburgPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApakah prinsip aplikasi

  • GuenzburgResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara menyelesaikan pemalsuan pelinci

    GuenzburgResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara menyelesaikan pemalsuan pelinci

  • SisophonWhat are the power transformersKaedah pemprosesan aplikasi

    SisophonWhat are the power transformersKaedah pemprosesan aplikasi

  • WatfordJenis tetap platform angkat hidraulikSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

    WatfordJenis tetap platform angkat hidraulikSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

  • WatfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapMekanisme pelindung bahan

    WatfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapMekanisme pelindung bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana memberi anda EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana oleh syarikat kami, perkhidmatan EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana. EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EpeGerakan platform mengangkat garpu guntingDi mana, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!